sobota, 4 stycznia 2014

00.

Godzina 23:59.

Zamknęłam oczy.
Już za chwilę.
Nowy Rok.
Nie interesowałam się nim tak, jak większość społeczeństwa. Nie czułam tego, że nadchodzi nowe życie. A może nie chciałam tego czuć? Albo nie chciałam zaczynać nowego życia? Stop! To, czy razem z Nowym Rokiem nastąpi moje nowe życie zależy tylko i wyłącznie ode mnie. Nie od zmiany końcowej cyferki w dacie. Usłyszałam jak otwierają się drzwi i w tym samym czasie kiedy odwróciłam się w ich stronę poczułam ostry ból w całym ciele. Coś jakby rozerwało mnie na kawałki. Nastąpiła ciemność.

▬▬▬

Krótko, ale mam nadzieję że mimo wszystko prolog wam się spodobał. Postaram się pisać długie rozdziały i tak, żeby w miarę wam się podobało. To opowiadanie będzie miało dla mnie ogromną wartość dlatego zamierzam je skończyć.
Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Och, uwielbiam ludzi, którzy nie ekscytują się Sylwestrem. Ja sama tego Sylwestra wzbraniałam się przed świętowaniem, bo miałam podły dzień, płakałam, leżałam na łóżku i wgl nie chciało mi się żyć. Ale w sumie to dobrze jest mieć kogoś obok siebie o tej północy :)
    Niewiele mogę powiedzieć, ale jestem zaciekawiona:)
    Co mogło ją rozerwać na kawałki? To przenośnia, czy ktoś do niej strzelił? Ach ta moja wyobraźnia.
    Mogłabyś mnie informować o dalszych częściach? xx
    @hidiett x

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rozpoczęcie :) zapowiada się fantastyczne ff! ♡ informuj mnie o rozdziałach - @niallxus

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty początek ♥ informuj mnie o kolejnych rozdziałach @_My_Boo_Bear_

    OdpowiedzUsuń
  4. Początek genialny. możesz mnie informować? @DameDreams ♥
    A u mnie już prolog się pojawił: http://almost-is--never-enough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Początek mi się podoba. Jest zaciekawiający, a co najważniejsze wciągający. Nie lubię, gdy rozdziały są długie, bo się obiecało, a tak nudneee. Fuj! A tu: krótko i zwięźle, ale wrócę. To chyba najważniejsze, co? Ale jak sama stwierdziłaś z początku nie będę oceniać. Ale zostaję! Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny początek lecę czytać pierwszy rozdział ;) xx @Maggie _7738

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny początek lecę czytać pierwszy rozdział ;) xx @Maggie _7738

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prolog, już zabieram się do czytania 1 rozdziału.
    Pozdrawiam N;*

    OdpowiedzUsuń
  9. FJJUUUUU PETARDY STRZELIŁY DLA ANDREI W DUPE HAHAHAHAHAHAHAHA BOŻE ZABIERZCIE MI DOSTĘP DO INTERNETÓW HĄHAHHAH PRZEPRASZAM WSZYSTKICH CO TO CZYTAJĄ I WERONIKĘ XD
    ANDREA, NIE ŚPIJ, TRZYMAJ KREDENS BO LECI NA CIEBIE HAHAHAHAH

    OdpowiedzUsuń
  10. PER-FECT...moim zdanie to słowo mówi samo za siebie... :D <3<3<3

    OdpowiedzUsuń